Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
01.12.2022
Garance dodání do Vánoc
Vážení zákazníci,   v těchto dnech nás obesílají dopravci s aktualizacemi ohledně dodávek zboží do Vánoc.   I my Vás chceme tímto informovat, že ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. JAK NAKUPOVAT

Nákup bez registrace

Během prohlížení položek v e-shopu je možno tyto položky vkládat do košíku zadáním počtu kusů a kliknutím na tlačítko Přidat do košíku.

Stav Vašeho košíku se zobrazuje v pravém horním rohu hned nad hlavičkou webu. Obsah košíku můžete zkontrolovat kliknutím na košík. Pokud se rozhodnete pokračovat v nákupu, stačí v košíku kliknout na tlačítko Pokračovat v nákupu, pokud již chcete ukončit nákup, zvolte nejprve způsob dopravy. Po zvolení způsobu dopravy se Vám zobrazí možnosti platby za zboží k dané dopravě. Vyberte jak chcete zaplatit, poté klikněte na tlačítko OBJEDNAT. Jste přesměrováni na stránku, kde vyplníte (případně doplníte) údaje pro doručení a fakturaci (v případě, že se liší od údajů pro dodání). Nezapomeňte se seznámit s obchodními podmínkami a tyto odsouhlasit. Pokud je vše vpořádku vyplněno a zkontrolováno dejte Odeslat objednávku 

Tímto postupem Vám nebude vytvořena registrace, pokud nezatrhnete v souhrnu objednávky souhlas s vytvořením registrace.

V okamžiku expedice nebo připravenosti zboží k odběru Vás budeme informovat emailem. 

Pokud nejde zboží vložit do košíku (možnost vložení není k dispozici), jje pravděpodobně zboží dlouhodobě nedostupné. Budete li chtít získat informaci, až bude zboží skladem, stačí si aktivovat u dané položky funkci Hlídací pes, kterou naleznete pod ikonou psa. Zde jednodušše zadáte co chcete hlídat, jestli skladouvou dostupnost nebo cenu, vyplníte Váš email a potvrdíte. Jakmile se Vámi zvolený produkt naskladní případně se změní cena, přijde Vám automatický email s touto informací.

Nákup s registrací

Nejprve proveďte registraci. Na Vámi zadaný email v registraci Vám budou zaslány přístupové údaje. Při prvním přihlášení doporučuji změnit si heslo. Po přihlášení pak postupujete stejně jako při nákupu bez registrace.

DOPRAVA:

Uvedené termíny dodání jsou pouze orientační. Systém nerozeznává Sobotu, Neděli a státní svátky. Proto je třeba počítat, že doprava provádí nakládku jen v pracovní dny a v případě, že vychází nakládka na den volna, není možné zboží dodat druhý den.

  • DPD Classic - společnost DPD zaváží balíkové zásilky od 0,1kg do 50kg v pracovní dny od 8:00 do 18:00 hodin - cena dopravy je dle ceníku DPD
  • PPL - společnos PPL zaváží balíkové a paletové zásilky v pracovní dny od 8:00 do 18:00 hod - cena dopravy je dle ceníku PPL
  • Česká pošta - Balík do ruky - zaváží balíkové zásilky od 0,1kg do 30kg - cena dopravy je dle ceníku České pošty 

                                  - Balík na poštu - tento způsob Vám nabízí možnost pošty, kde si balík vyzvednete. Cena služby je dle ceníku České pošty

                                  - Balík do balíkovny - tento způsob je obdoba Balíku na poštu, vztahuje se na zásilky do 5-ti kg, při vyzvedávání jdete na přepážku určenou právě jen k tomuto účelu. Odbavení by mělo být rychlejší jak u Balíku na poštu. U tohoto způsobu lze využít pouze platbu na zálohovou fakturu, platební kartou online nebo platbou online. 

  • Osobní převzetí v Heureka Pointu (uloženka.cz) - Vámi objednané zboží bude doručeno na Vámi zvolené odběrní místo HeurekaPointu, jakmile je zboží připraveno k vyzvednutí, jste informováni emailem a SMS zprávou (v případě, že jste vyplnili mobilní telefon v objednávce). Tento způsob je pro zásilky od 0,1kg až po 15 kg
  • Osobní vyzvednutí v Zásilkovna.cz - Vámi objednané zboží bude přepraveno na Vámi vybrané odběrní místo Zasilkovna.cz, o připravenosti zboží kvyzvednutí budete informováni pomocí emailu a SMS zprávy (v případě, že jste vyplnili mobilní telefon v objednávce). Tento způsob je pro zásilky od 0,1kg až  po 5kg. Doručení na místo vyzvednutí je zpravidla 3 pracovní dny od podání zásilky na Zasilkovna.cz
  • Osobní odběr u našeho partnera JASYKO s.r.o. - Copy Centrum - Vyzvednutí lze uskutečnit následující pracovní den od objednání u našeho partnera na prodejně v závislosti na zvolené platbě.       JASYKO s. r.o. Adresa:  Purkyňova 2740/45, 612 00 Brno, Královo Pole GPS: 49°13'14.398"N, 16°35'5.513"E  Telefon:  +420 541 590 553 Email:  copy@jasyko.czOtvírací doba: Po až Pá od 8:30 do 17:00
  • Osobní odběr Lipůvka 18:30 až 20:00 - Při výběru tohoto způsobu osobního odběru, lze zboží odebrat osobně na naší adrese ve večerních hodinách v pracovní dny od 18:30 hod do 20:00 hod.

PLATBY:

  • Převodem (zálohou) - při objednání je vygenerován QR kód na konci objednávkového procesu, kterým lze vložit údaje o platbě do Vašeho bankovnictví a provést tak platbu, dále pak je odeslána platební výzva s postupem platby na Vámi zadaný email. Po připsání finančních prostředků na účet Jiří Tesař, je zboží v co nejkratším termínu expedováno - tento způsob platby není zpoplatněn
  • Dobírkou - za zboží se platí hotově přepravci při převzetí zásilky - cena je dle ceníku přepravce
  • Hotově na HeurekaPointu (ulozenka.cz) - tento způsob platby je zpoplatněn
  • Hotově v Zasilkovna.cz - tento způsob je zpoplatněn
  • Platba platebními kartami - po výběru této možnosti jste přesměrováni na platební bránu ComGate, kde postupujete dle pokynů na obrazovce. Tento způsob není zpoplatněn.
  • Platba přes Twisto - zákazník projde ověřovacím procesem společnosti Twisto, pokud je odsouhlaseno, je zboží zákazníkovi zasláno a ten za něj platí až po vyzkoušení společnosti Twisto.
  • on-line platba - Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu platby online, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím  internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb. Tento způsob není zpoplatněn.

Přehled platebních metod přes platební bránu ComGate

Platby kartou – přijímáme spotřebitelské i business platební karty VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, Diners Club, Apple Pay.

Bankovní převody – poskytujeme bankovní tlačítka všech významných bank v Česku a na Slovensku

Česko

V tuzemsku využijete platbu zrychleným bankovním převodem u České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Poštovní spořitelny, mBank a Fio banky.

Slovensko

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví je k dispozici také na Slovensku a to pro následující tři banky: Slovenské spořiteľňa, Tatra banka, VÚB Banka.

Proces platby

  1. Ze seznamu bank si zákazník vybere svou banku.
  2. Po výběru banky má zákazník možnost zaplatit platbu prostřednictvím QR kódu, nebo je přesměrován do internetového bankovnictví.
  3. Po kliknutí na „Zaplatit v internetovém bankovnictví“ je zákazník přesměrován do online bankovnictví vybrané banky. 
  4. Po přihlášení do online bankovnictví se mu zobrazí předvyplněný platební příkaz. V tomto příkazu nemá zákazník možnost měnit částku, variabilní symbol ani banku příjemce.
  5. Po zaplacení dojde k přesměrování zákazníka zpět do e-shopu.

Standardní bankovní převod

Klasický bankovní převod je způsob platby, při němž zákazník provádí platbu z prostředí internetového bankovnictví. Na rozdíl od online bankovního převodu se nezobrazí žádné předvyplněné údaje, vše musí vyplnit ručně. Platbu si však může ulehčit pomocí QR kódu.

Proces platby

  1. Pokud zákazník nenajde svou banku mezi online bankovními převody, zvolí metodu ostatní banky.
  2. Poté se mu zobrazí platební údaje k platbě jako číslo účtu protistrany, částka a variabilní symbol.
  3. Zákazník se přihlásí do svého internetového bankovnictví. Zde zadá údaje, které zobrazila platební brána.
  4. V případě, že zákazníkův mobil podporuje čtení QR kódů, může zákazník zaplatit pomocí QR platby.
  5. Po zadání údajů k platbě nebo jejich načtení přes QR kód je možné platbu potvrdit.
  6. Po zaplacení dojde k přesměrování zákazníka zpět do e-shopu

    platební brána offline metoda

Odložená platba – zákazník e-shopu má možnost nakoupit ihned, zaplatit později. Odložení platby až o 30 dnů je bezúročné. 

Apple Pay – v platební bráně je možné zaplatit pomocí Apple Pay. Služba se zobrazuje uživatelům Apple zařízení s prohlížečem Safari.

ASUS    

Adresa pro korespondenci a vrácení zboží
Jiří Tesař - Simaf CZ
Firemní 747/17
619 00 Brno
 
iLevne.cz
Jiří Tesař
Jiří Tesař
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
© iLevne.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz